fbpx

Retningslinjer vedr. Corona

Kragerup Gods åbner dørene den 21. maj

Hygiejne og ansvar

HYGIEJNE
Sundhedsstyrelsens retningslinjer følges nøje, og i den forbindelse har vi udvidet vores rengøringsrutiner i hele huset, hvor vores gæster befinder sig. Toiletter rengøres flere gange dagligt, og det samme gælder desinfektion af arealer, som ofte berøres af vores gæster.
Håndsprit vil være tilgængeligt i alle lokaler.

SUNDHHEDSSTYRELSENS RETNINGSLINIER
Restauranten følger sundhedsstyrelsens retningslinjer mht. hygiejne og antal både inde og ude

Ligesom vi påtager os et ansvar, beder vi ligeledes dig om at tage flg. ansvar:
1. Vente med at besøge os i mindst 2 uger efter hjemkomst, hvis du har rejst til et risikoområde.
2. Besøg os ikke hvis du har været i nærkontakt med en person, som har vist sig at være smittet med COVID-19.
3. Bliv hjemme hvis du ikke føler dig rask med eksempelvis hoste, feber eller forkølelse.

GENERELT
Vi opfordrer vores gæster om at beskytte sig selv og andre mod smitte ved at følge sundhedsstyrelsens anbefalinger:
1. Vask hænderne ofte med sæbe og varmt vand i mindst 30 sekunder. Brug håndsprit som et supplement.
2. Undgå at røre ved øjne, næse og mund.
3. Undgå at give hånden når man hilser.
4. Undgå større forsamlinger.
5. Bliv hjemme hvis du er syg.
6. Ældre og kronisk syge – hold afstand og bed andre om at tage hensyn.
7. Host og nys altid i ærmet eller i et papirlommetørklæde.

HVAD GØR KRAGERUP GODS
1. Vi følger hele tiden sundhedsstyrelsens retningslinjer og anbefalinger.
2. Vi har udvidet vores rengøringsprocedurer med regelmæssig desinfektion.
3. Alle medarbejdere informeres løbende om COVID-19 og evt. nye retningslinjer fra sundhedsstyrelsen.
4. Der er håndsprit tilgængeligt for alle gæster og medarbejdere.
5. Vi har opsat informationer omkring sundhedsstyrelsens råd og anbefalinger i alle lokaler.

HVOR MANGE MÅ MAN VÆRE I LOKALERNE

  • Kviestalden 365 kvm =                 182 gæster
  • Vognporten 303 kvm =                152 gæster
  • Kornmagasinet 135 kvm =            68 gæster
  • Atelier 67 kvm =                              34 gæster
  • Herreværelset 49 kvm =                24 gæster
  • Salonen 52 kvm =                            26 gæster
  • Fløjen 28 kvm =                               14 gæster
  • Spisestuen 64 kvm =                       32 gæster
  • Blixen 52 kvm =                               26 gæster
  • Godskøkken 40 kvm =                    20 gæster
  • Hvælvingen 65 + 54 kvm = 32 og 28 gæster

Retningslinjer vedr. Corona

Kære gæst
Kragerup Gods, Restaurant Blixen og Aktivitetsparken har holdt døren på klem, men nu glæder vi os til at byde jer velkommen når vi åbner dørene helt op fra d. 21 maj fra torsdag til søndag

HOTELLET
Åbner den 21. maj med ankomst torsdag, fredag, lørdag og søndag: Check ind kl. 15.00 og check ud kl. 11.
Den 8. juni har vi åbent alle dage: Check ind kl. 15.00 og check ud kl. 11.

RECEPTIONEN
Mandag til søndag kan hotelreceptionen kontaktes på: info@kragerup.dk / tlf. 58261250

FORPLEJNING
Morgenmad
serveres i Vognporten fra kl. 08.00 til 11.00 torsdag -søndag indtil 8. juni
Restaurant Blixen (åbent torsdag-søndag indtil 8. juni, herefter alle dage)
Aftensmad – kl 17.00 til 21.00
Frokost – kun søndag kl 12.00 til 15.00
Take away – kan bestilles til afhentning fredag og lørdag kl. 17-19
Kaffe og kage serveres i stuerne kl. 15.00 til 17.00
Baren i havestuen har åbent kl. 16.00-23.00

POOLOMRÅDE
Har åbent fra kl. 08.00 til 21.00. Kontrolleres dagligt for at sikre den rette mængde af klor.
Begrænsningen af antal gæster bedes venligst overholdes, samt vigtigheden af at skylle sig før brug af pool og spa.

AKTIVITETSPARKEN
Åben: Alle ugens dage 10.00-20.00
Skovens reception kontaktes på: gohigh@kragerup.dk / tlf. 44223964
Vi anbefaler at man booker tider til den enkelte aktivitet på www.kragerup.dk

KONFERENCE

Indtil d. 8 juni er det tilladt at være 10 personer. Vores konferencelokaler er tilpasset med korrekt afstand.
Konferencekoordinator Elsebeth Rygaard kan kontaktes man-fre  på: er@kragerup.dk / tlf. 58261250

SELSKABER
Fra den 8. juni åbner vi for selskaber på 30-50, endelig antal vides endnu ikke . Lokalerne tilpasses med den korrekte afstand pr. person. Det vil naturligvis være muligt at reservere en rundvisning og samtale i mellemtiden.
Selskabskoordinator Henrik Olsen kan kontaktes man-fre på: ho@kragerup.dk / 58261250

SALG/RUNDVISNING
Vores salgsafdeling kan til en hver tid kontaktes mandag – fredag på: dd@kragerup.dk / 58261250

AFBESTILLING OG OMBOOKNING
Private gæster kan ombooke ophold 24 timer før ankomst. Herefter gælder normale afbestillings- og bookingregler.
Virksomheder som har booket en konference, gælder vores normale betingelser for afbestilling og ombooking.
Hvis en virksomhed er blevet underlagt nye krav og betingelser, som skal opfyldes i forbindelse med en konference, er vi meget opmærksom på, at der findes den rigtige løsning.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær blandt de første til at få de vigtigste nyheder, skønneste historier og bedste tilbud fra Kragerup Gods. Vi samler alt det bedste et sted, en gang om måneden, så du altid er helt opdateret. Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev, accepter du vores privatlivspolitik.

Du er nu tilmeldt vores nyhedsbrev!

X