Menu

Mødepakker & priser

Mødepakker

Med vores smukke omgivelser og historiske rammer er Kragerup Gods et unikt sted for afholdelse af møder, kurser og konferencer. Vælg en pakke, for at læse mere information.

Dagsmøde
kr. 695

pr. person

F.eks. start kl. 9 og slut kl. 17

Konferencedøgn
kr. 2045

pr. person

F.eks. start kl. 9 og slut næste dag kl. 9

1 1/2 Konferencedøgn
kr. 2545

pr. person

F.eks. start kl. 9 og slut næste dag kl. 17

Generalforsamling
kr. 575

pr. person

F.eks. start kl. 17 og slut kl. 22

Strategiseminar
kr. 720

pr. person

F.eks. start kl. 9 og slut kl. 17

Oftest stillede spørgsmål

  • Hvad er formålet?

    Hvad er formålet?

    Lav et program og send det ud til deltagerne i god tid, så de ved, hvad formålet er med mødet. På den måde kan du etablere en fælles forventning til mødet/ kurset eller konferencen.

  • Hvem skal deltage?

    Hvem skal deltage?

    Vigtigt at finde ud af hvem der skal deltage. Specielt hvis du skal samle folk fra forskellige dele af landet, eller hvis der kommer folk fra udlandet.

  • Hvad er budgettet?

    Hvad er budgettet?

    Budgettet er altid vigtigt at kende på forhånd. Ved at kende budgettet kan du planlægge udfra nogle givne rammer, og dermed være langt med hensyn til, at indfri dine egne eller mødelederens forventninger.

    Tænk på om der er omkostninger for personalet (transporttid og økonomi)

    Omkostningerne for virksomheden (vikarer, konferenceomkostninger mm.)

    Fortæl os, hvilket budget du har, så vi sammen kan finde de bedste løsninger for netop dit arrangement.

  • Hvad skal reserveres?

    Hvad skal reserveres?

    Reserver det antal værelser og mødelokaler, som er nødvendigt. Har I brug for grupperum, er det også vigtigt at få reserveret.

  • Hvilken bordopstilling foretrækkes?

    Hvilken bordopstilling foretrækkes?

    Lad os vide, hvilken bordopstilling du foretrækker, så vi kan finde det mødelokale, der passer bedst også i forhold til det antal I er.

    Er du i tvivl om, hvilken bordopstilling, der passer bedst til dit arrangement, så rådgiver vi dig gerne.

  • Hvad med AV-udstyr?

    Hvad med AV-udstyr?

    Der findes følgende standard AV-udstyr i alle vores mødelokaler: Projektor, lærred, flipover, tuscher, blokke og penne.

    Du bør overveje, om du har brug for navneskilte, mikrofoner, scene, talerstol, PC’ere eller andet. Nogle af tingene har vi, mens andet skal lejes ind.

  • Hvad skal udbyttet være?

    Hvad skal udbyttet være?

    Det er væsentligt, at du sætter et mål for, hvad deltagerne skal have ud af et ophold. Skal det være et forløb, som udvikler relationerne imellem deltagerne, skal der være direkte læringsforløb eller skal det være en kombination.

  • Hvad med allergier eller religiøse forhold?

    Hvad med allergier eller religiøse forhold?

    Find ud af, om nogle af deltagerne har nogle former for allergi eller der findes religiøse forhold, som vi skal tage hensyn til i forhold til maden.

  • Har I brug for aktiviteter?

    Har I brug for aktiviteter?

    Har I brug for aktiviteter som forbedrer evnen til at samarbejde, tilrettelægge en strategi eller tænke kreativt, så har vi et bredt udbud af aktiviteter, der kan hjælpe jer godt på vej. Det er bare at sige til, så hjælper vi dig med at finde netop den aktivitet, der vil passe godt til jer.

    Det kan også “bare” være en hyggelig aktivitet efter en lang mødedag inden middagen om aftenen.

  • Hvad med trådløst internet?

    Hvad med trådløst internet?

    Der findes gratis trådløst internet overalt på godset.

  • Hvad har vi brug for at vide?

    Hvad har vi brug for at vide?

    Hvis du ikke selv deltager, må du meget gerne oplyse os om mødelederens navn

    Eventuelle VIP deltagere

    Start- og sluttidspunkt for arrangementet.

Oftest stillede spørgsmål

  • Hvad er formålet?

    Lav et program og send det ud til deltagerne i god tid, på den måde ved de, hvad formålet er med mødet, på den måde kan du etablere en fælles forventning til mødet/ kurset eller konferencen.

  • Hvem skal deltage?

    Vigtigt at finde ud af hvem der skal deltage specielt, hvis du skal samle folk fra forskellige dele af landet, eller hvis der kommer folk fra udlandet.

  • Hvad er budgettet?

    Budgettet er altid det vigtigste at kende på forhånd. Ved at kende budgettet kan du planlægge udfra nogle givne rammer og dermed være langt med hensyn til at indfri dine egne eller mødelederens forventninger.

    Tænk på om der er omkostninger for personalet (transporttid og økonomi)

  • Hvad skal reserveres?

    Reserver det antal værelser og mødelokaler, som er nødvendigt. Har I brug for grupperum, er det også vigtigt at få reserveret.

  • Hvilken bordopstilling forestrækkes?

    Lad os vide, hvilken bordopstilling du foretrækker, så vi kan finde det mødelokale, der passer bedst også i forhold til det antal I er.

    Er du i tvivl om, hvilken bordopstilling, der passer bedst til dit arrangement, så rådgiver vi dig gerne.

  • Hvad med AV-udstyr?

    Der findes følgende standard AV-udstyr i alle vores mødelokaler: Projektor, lærred, flipover, tuscher, blokke og penne.

    Du bør overveje, om du har brug for navneskilte, mikrofoner, scene, talerstol, PC’ere eller andet. Nogle af tingene har vi andet skal lejes ind.

  • Hvad skal udbyttet være?

    Det er væsentligt, at du sætter et mål for, hvad deltagerne skal have ud af et ophold. Skal det være et forløb, som udvikler relationerne imellem deltagerne, skal der være direkte læringsforløb eller skal det være en kombination.

  • Hvad med allergier eller religiøse forhold?

    Find ud af, om nogle af deltagerne har nogle former for allergi eller der findes religiøse forhold, som vi skal tage hensyn til i forhold til maden.

  • Har I brug for aktiviteter?

    Har I brug for aktiviteter til at blive bedre til at samarbejde, til at lægge en strategi eller tænke kreativt, så har vi et bredt udbud af aktiviteter, der kan hjælpe jer godt på vej. Det er bare at sige til, så hjælper vi dig med at finde netop den aktivitet, der vil passe godt til jer.

    Det kan også “bare” være en hyggelig aktivitet efter en lang mødedag inden middagen om aftenen.

  • Hvad med trådløst internet?

    Der findes gratis trådløst internet overalt på godset.

  • Hvad har vi brug for at vide?

    Hvis du ikke selv deltager, må du meget gerne oplyse os om mødelederens navn

    Eventuelle VIP deltagere

    Start- og sluttidspunkt for arrangementet.

Luk

Dagsmøde

Inkluderer:

  • Kaffe/ te med morgenbrød, ost, pålæg, hjemmelavet syltetøj, frugt, croissant og juice
  • Isvand hele dagen
  • Kaffe og te hele dagen
  • Køkkenchefens frokost inkl. en kildevand/sodavand
  • Eftermiddagskaffe/ -te med hjemmebagte kager, frugt, nødder, bær- eller grøntsagsjuice

Ved møder for mindre end 12 personer tillægges lokaleleje.

Brug for hjælp?
58 26 12 50
info@kragerup.dk

Telefontid
Mandag-lørdag 07:00 – 19:00
Søndag 08:00 – 14:00

Sammensæt dit møde

*Dit navn (kontaktperson)

*Din e-mail

*Dit telefonnummer

*Antal gæster

*Ønsket dato

*Ønsket tidspunkt

*Firmaadresse

Evt. notater

Luk

Konferencedøgn

Inkluderer:

  • Kaffe/ te med morgenbrød, ost, pålæg, hjemmelavet syltetøj, frugt, croissant og juice
  • Isvand hele dagen
  • Kaffe og te hele dagen
  • Køkkenchefens frokost inkl. en kildevand/sodavand
  • Eftermiddagskaffe/ -te med hjemmebagte kager, frugt, nødder, bær- eller grøntsagsjuice
  • 2-retters middag baseret på sæsonens råvarer
  • Aftenkaffe med hjemmelavet chokolade
  • Overnatning i enkeltværelse
  • Morgenmad

Ved møder for mindre end 12 personer tillægges lokaleleje.

Brug for hjælp?
58 26 12 50
info@kragerup.dk

Telefontid
Mandag-lørdag 07:00 – 19:00
Søndag 08:00 – 14:00

Sammensæt dit møde

*Dit navn (kontaktperson)

*Din e-mail

*Dit telefonnummer

*Antal gæster

*Ønsket dato

*Ønsket tidspunkt

Firmaadresse

Evt. notater

Luk

1 1/2 konferencedøgn

Inkluderer:

  • Kaffe/ te med morgenbrød, ost, pålæg, hjemmelavet syltetøj, frugt, croissant og juice
  • Isvand hele dagen
  • Kaffe og te hele dagen
  • Køkkenchefens frokost inkl. en kildevand/sodavand
  • Eftermiddagskaffe/ -te med hjemmebagte kager, frugt, nødder, bær- eller grøntsagsjuice
  • 2-retters middag baseret på sæsonens råvarer
  • Aftenkaffe med hjemmelavet chokolade
  • Overnatning i enkeltværelse
  • Morgenmad
  • Køkkenchefens frokost inkl. 1 kildevand
  • Eftermiddagskaffe/ -te med hjemmebagte kager, frugt, nødder, bær- eller grøntsagsjuice

Ved møder for mindre end 12 personer tillægges lokaleleje.

Brug for hjælp?
58 26 12 50
info@kragerup.dk

Telefontid
Mandag-lørdag 07:00 – 19:00
Søndag 08:00 – 14:00

Sammensæt dit møde

*Dit navn (kontaktperson)

*Din e-mail

*Dit telefonnummer

*Antal gæster

*Ønsket dato

*Ønsket tidspunkt

*Firmaadresse

Evt. notater

Luk

Generalforsamling

Inkluderer:

  • Kaffe/te og vand hele aftenen
  • 2-retters middag baseret på sæsonens råvarer
  • 2 gl. vin pr. person
  • Historisk foredrag
  • Aftenkaffe med sødt

Ved møder for mindre end 12 personer tillægges lokaleleje.

Brug for hjælp?
58 26 12 50
info@kragerup.dk

Telefontid
Mandag-lørdag 07:00 – 19:00
Søndag 08:00 – 14:00

Sammensæt dit møde

*Dit navn (kontaktperson)

*Din e-mail

*Dit telefonnummer

*Antal gæster

*Ønsket dato

*Ønsket tidspunkt

*Firmaadresse

Evt. notater

Luk

Strategiseminar

Inkluderer:

  • Kaffe/ te med morgenbrød, ost, pålæg, hjemmelavet syltetøj, frugt, croissant og juice
  • Isvand hele dagen
  • Kaffe og te hele dagen
  • Køkkenchefens frokost inkl. en kildevand/sodavand
  • Eftermiddagskaffe/ -te med hjemmebagte kager, frugt, nødder, bær- eller grøntsagsjuice
  • Historisk foredrag med bobler og snacks

Ved møder for mindre end 12 personer tillægges lokaleleje.

Brug for hjælp?
58 26 12 50
info@kragerup.dk

Telefontid
Mandag-lørdag 07:00 – 19:00
Søndag 08:00 – 14:00

Sammensæt dit møde

*Dit navn (kontaktperson)

*Din e-mail

*Dit telefonnummer

*Antal gæster

*Ønsket dato

*Ønsket tidspunkt

*Firmaadresse

Evt. notater

Send en mail

*Dit navn

*Din e-mail

Dit telefonnummer

*Emne

*Din besked

Tilmeld nyhedsbrev